En İyi Tarif Blogları

Perşembe, Eylül 18, 2008

ADA'NIN DOĞUM GÜNÜ İÇİN YAPILAN MUFFİNLER

Ben bu Muffinleri yaparken iki ölçü hazırladım.Doğum günü için yaptığım için fazla sayıda olmaları gerekiyordu .Aşağıda verdiğim krema miktarları bir ölçü için fazla gelir. Siz kendi istediğiniz kremayı daha az yaparak kullanabilirsiniz...



ÇİKOLATALI, FINDIKLI MUFFİNLER...
Muffin için malzemler ;24 adet (orta boy kağıtlara yapılırsa )
2 su bardağı un
3 yumurta
1,5 su bardağı toz şeker
1 çay bardağı toz kakao
4 çorba kaşığı yoğurt
1 su bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
2 çay kaşığı sıvı vanilya
1 su bardağı kıyılmış bitter çikolata ( 80 gr kadar)
1/2 su bardağı kırık veya file fındık

Kremalar;
1 Paket vanilyalı Krem Şanti
1 Paket kakaolu Crème Olé Çikolatalı
1 Bird Angel Delight
(Çilekli)

Fırınınızı 180 dereceye getirip ısınmaya bırakın.Yumurtaları ve şekeri kremsi bir yapı alana kadar çırpın. Önceden ayrı bir kaba un, kabartma tozu, toz kakao 'yu eleyin.Yumurta ve şeker kremsi bir yapı alınca sırasıyla vanilya, yoğurt ve sıvı yağı ekleyip çırpın. Onceden elediğiniz un karışımını ilave edip homojen bir kıvam alıncaya kadar çırpmaya devam edin.En son fındıkları ve çikolataları ilave edip, tahta bir kaşıkla havalandırarak karışımı karıştırın.
Muffin kalıplarınıza kağıtlarınızı yerleştirin. Karışımı kağıtların dörtte üçü dolacak şekilde doldurun.
Tek kalıbınız varsa iki seferde pişirebilirsiniz.
Yaklaşık 20-30 dakika pişirelim. Piştikten sonra soğuduğundan emin olunca üzerine arzu ettiğiniz krema ile süsleyerek servis edin.
Afiyet Olsun...

3 yorum :

Adsız dedi ki...

çok şirin ve çok farklı bir doğum günü pastası.

Seda dedi ki...

vallahi sitenizi yeni keşfettim birşey ararken..bayıldım yaptıklarınıza..ellerinize sağlık...

sizi linklerime ve takibime ekledim...
görüşmek üzere....

Adsız dedi ki...

Sevgili Seda,
sitemi begendigine sevindim.Ben de senin siteni inceledim gercekten yaptıkların çok guzelmis.Be de senin siteni linklerime ekliyorum.Iyi bayramlar dilegiyle:)