En İyi Tarif Blogları

Pazar, Aralık 21, 2008

MUTLU YILLAR

5 yorum :

Adsız dedi ki...

merhaba blogunuza bu aksam google da resimli pasta cesitleri aarken rastladim..bana gore evde en basit sekilde yapilabilecek suslu pastalari siizn blogunusda gordum fakat...resimli pastaalrinizda a4 kagita print yaptiginiz resimleri pasta uzarine nasil aktardiginiiz belitmemissiniz ..bend ebu konusya merakli biei olarak normal kagitmi veya degiisk birseymi kullandiginizi merka ediyorum.
beni bu konuda bilgilendirirseniz sevinirim,...bui arad sizide bloguma ekledim bende beklerim...
www.saadetceyiz.blogcu .com
simdidien tesekurler...:)

Adsız dedi ki...

Merhaba
Benide blogunuza eklemeniz beni sevindirdi.A4 kağıdı konusuna gelince normal kağıt kullanıyorum. Sadece altına aynı ebatta yağlı kağıt koyup resimli A4'ü üzerine yerleştiriyorum.Zor bir işlem değil aslında biraz el doygunluğu lazım.Anladığım kadarıyla meraklısınızda üstesinden gelirsiniz.Yine yardımcı olabileceğim birşey olursa seve seve

Adsız dedi ki...

cevabiniz icin cok tesekkur ederim..ben bu kagit konusunda genelde nette yenilebilir seker kagitlarina rastladim....sizinki hakikaten kolay vede yapilabilir bir yontem .peki bu kagidi pastanin ustune nasil yerlestiriyorsunuz vede bu pastanin ustunde yiylebilr hale nasil geliyor..diyede sormak istiyorum...ben hollandada yasiyorum cocuklarimin dogum gunu icin boyle bir resimli pasata yaptirmak istedim buradaki bakkerlara yani pastanecilere sordum cogunda ya domuz jelatini kullaniliyor yada asiri sekilde pahali ..onun icin neten arastirip kendim yapmaya kara verdim boyle bi pastayi gorudugum kadari ilede bi cok kisi yapabilmis ..onun icin cocuklarima hem saglikli hemde hoslarina gidecek dogum gunu pastalari yapmak icin boyle bi girisimde bulunuyorum..cevabiniz iicn hakikaten simdiden tesekkur ederim..iyi gunler..

Adsız dedi ki...

Sevgili Elif.
Bende bu işe girerken çok araştırma yaptım ve dediğin gibi gerkli malzemelere ulaşmak hem zor hem de istediğimiz şekilde olmuyor.Birde bizim ülkede istediğin malzemeye ulaşmak zor (Kuzey Kıbrıs) ya Türkiyeden bazı şeyleri getirtiyorum yada kendimce fikirler bulup onları kullanıyorum.Ben önce çocuklarıma pasta yaparak başladım şimdi tüm ailenin çocuklarına doğum günü pastalarını ben yapıyorum.(Kendimce:)) Kağıt konusuna gelince ilk yazımda belirtmiştim fakat yine yazayım. İstediğim resmi bilgisayarda araştırıp buluyorum ve printini alıyorum. A4 kağıdına aynı ölçüde yağlı kağıt kesiyorum ve pastanın üzerine önce yağlı kağıdı daha sonrada üzerine ilgili resim kağıdını yerleştirip krema ile süsleme yapıyorum.Tabii bu kağıtlar yenilemiyor.Pastayı keseceğimiz zaman kağıtları üzerinden alıp atıyoruz.Evde ancak bu kadarını becerebiliyorum.Ama inan pasta yaptığım çocuklar buna bayılıyor.Sonuçtan memnun kalacağından eminim.
MUTLU YILLAR:))

Adsız dedi ki...

ikinci kez tesekkur ederim hakikaten.:)simdi anladim..su kagit meselesini bende aslinda turkiyeden degilim hollandada yasiyorum..ve buradada bu tip pastalari yaptirmak hem pahali hemde cogu yerde domuz jelatini kullaniyorlar..bend ebu yuzden kendim yapmak istiroyum bu tip pastalari cocuklarima..ben ustundeki resminde yiyilebilir oldugunu saniyorum ama sizin cosumunuzde gayet guzel vede akillica ..tebrik ederim..:)cevap icin tekrar tesekkurler..iyi gunler..