En İyi Tarif Blogları

Pazartesi, Mart 30, 2009

ÇİKOLATALI ISLAK KEK


Bu pasta gerçekten kolay ve güzel. İçerisinde yumurta yok. Denemenizi öneririm.

Malzeme:

3 ½ cup un
2 küçük kaşık karbonat
½ küçük kaşık tuz
6 büyük kaşık kakao
2 cup su
2 cup şeker
1 paket vanilya veya 1 büyük kaşık vanilya esansı
2 büyük kaşık sirke (ben elma sirkesi kullandım)
½ cup sıvı yağ
½ cup küçük parçalanmış çikolata parçaları

İlk önce fırınımızı 200 dereceye ayarlayalım.
Bir kaba un, soda, tuz, ve kakao tozunu elyip bekletelim.
Mikser kabına su, vanilya esansı,sirke, yağ ve şekeri koyup düşük hızda karışmasını sağlayalım. (Burada dikkat edilmesi gerekilen nokta, sulu bir karışım olduğu için etrafa sıçrayabilir)
Sulu karışım içerisine yavaş yavaş önceden eleyip beklettiğimiz ulu karışımı ekleyelim.
Homojen bir karışım elde edince, orta boy fırın tepsinin alt tarfına yağlı kağıt kesip tepsinin kenarlarını yağlayalım.
Karışımı fırın tepsisine döküp önceden ısıtılan fırında yaklaşık 35- 40 dakika pişirelim.
Soğuduktan sonra servis yapabilirsiniz.

Afiyet olsun…







1 yorum :

Gülder dedi ki...

Tariflerni aldım hayatım deneyip sana tattıracağım bakalım becerecekmiyim künefenin de tarifini aldım ellerine sağlık hayatım:)))