En İyi Tarif Blogları

Pazartesi, Ocak 12, 2009

BOL ÇİKOLATALI BROWNİ PASTA




Hakkı'nın Doğum günü pastasını yaparken bayağı düşündüm nasıl bir pasta yapmam gerek diye? Sonunda diktörtgen bir fırın tepsisinde pişirdiğim bir buçuk ölçü Browni pasta üzerine bol bol çikolata dökerek ve pastayı belli yerlerinden üçe bölerek pastayı bu hale getirdim. Krema ile eritmiş olduğum çikolataya evde olan hazır keklerden kırıntı haline getirerek pasta üzerinde gördüğünüz çikolatalı topları oluşturdum.Beyaz toplar ise badem ezmesi.Birkeç adet kedi dili bisküvi de ekleyerek pastayı resimde gördüğünüz hale getirdim.
Pastanın arasına birşey koymuyorum. Önceden kaynattığım 300 gr. Kremaya (pınar) yaklaşık 400 gr. çikolata parçaları koyup iyice erimesini sağlıyorum.Büyük parçanın üzerine çok az çikolata sosu koyup diğer parçayı üzerine yerleştiriyorum.Son olarak da en küçük kek parçasını yerleştirip gelişi güzel süslüyorum.
Fakat şunu söyleyebilirim ki sonuçtan çok memnun kalacaksınız:))





Hiç yorum yok :