En İyi Tarif Blogları

Cumartesi, Ocak 10, 2009

DERİN'İN DOĞUM GÜNÜ PASTASI



Eğer aceleniz varsa ve bir pasta yapıp süslemeniz gerekiyorsa, benim yaptığım gibi evde her zaman hazır kakaolu kek tabanlarından bulundurun. Böylece sadece kremasını düşünürsünüz. Kızımın doğum gününü Yılbaşı gecesi yapmaya karar verdik ve bende alelacele bu pastayı yapabildim.Siz siz olun hazır satılan nimetlerden daima yararlanın.
2 Paket kek tabanı (3 adetini kullandım)
2 Paket kakaolu dr. oetger creme ole
1 Paket çilekli dr.oetger creme ole
2 paket labne peynir
Kakaolu kremayı üzerindeki tarife göre yaptım ve Labne peyniri koyup pürüzsüz bir krema elde ettim.
Ayni şeklilde çilekliyi de sütle hazırlayıp Labne peyniri ekledim.
Kekin ilk tabanını vişne suyu ile ıslatıp arasına kakaolu kremadan koyup üzerine donmuş orman yemişlerinden bir miktar koydum. ilk tabana yaptığımızı, ikinci tabana da yapıp üzerine son keki yerleştirip fotoğraflarda gördüğünüz gibi süsleme torbası ve ucu yardımıyla pastayı süsledim.
Evde olan Eti Brovnileri üzerine yerleştirip krema sürdüm. Bu şekilde pastam da hazır olmuş oldu...

Hiç yorum yok :